29 lutego 2020

Osłonka na doniczkę z dekoracyjnej podkładki

Zdarzają mi się czasem takie pomysły, które wydają się być banalne, jednak nie od razu przychodzą do głowy. Podczas gruntownych porządków przypałętała mi się dekoracyjna podkładka z trawy morskiej, która nieziemsko się obsypywała, co doprowadzało mnie przy każdym sprzątaniu do szału. Zdenerwowana rzuciłam podkładką dosłownie w kąt, po czym nagle mnie olśniło :) I tak właśnie w dwóch banalnie prostych krokach, z podkładki powstała nowa osłonka na doniczkę. Gotowi żeby zrobić taką sami? To do dzieła!

Osłonka na doniczkę z dekoracyjnej podkładki DIY

Jeśli macie w domu niepotrzebną podkładkę, z której chcecie zrobić osłonkę - to świetnie!
Jeśli jednak jej nie posiadacie to w sklepach jest do wyboru ich mnóstwo, z pewnością znajdziecie coś interesującego
- jest tylko jedno "ale" - podkładka musi być szyta! A wtedy taką podkładkę najzwyczajniej rozpruwamy, aż uzyskamy jeden długi pasek.

jak zrobić doniczkę z podkładki dekoracyjnej

 Do tej metamorfozy wykorzystałam doniczki, które się zniszczyły i trochę pożółkły, wiec zupełnie nie było ich żal.
Ale w ten sposób możecie dać drugie życie np. dużym plastikowym kubeczkom po jogurcie lub śmietanie, wiaderkom po śledziach czy gotowych twarogach, itp. itp :) Wystarczy tylko pistolet z klejem na gorąco i przyklejamy sznur dookoła doniczki (lub czegoś co stanie się za chwilę doniczką /osłonką ) ciasno jeden rząd bliziutko drugiego i gotowe! 

Prawda jakie proste!

jak przerobić doniczkę

A efekt rewelacyjny!!!

doniczka w stylu skandynawskim DIY

doniczka w stylu skandynawskim DIY



 A tu przykład osłonki na doniczkę , którą zrobiłam z resztek innej podkładki 
- sprawdźcie co jeszcze można z nich zrobić ---> DIY Torebka koszyk z dekoracyjnej podkładki




1 komentarz:

  1. Efekt rzeczywiście jest rewelacyjny. Wspaniałe DIY.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń