22 kwietnia 2020

Multi ramka na zdjęcia z drewnianego karnisza

Nie bez powodu mówi się, że "potrzeba, matką wynalazków". Ja długi czas szukałam ramki na zdjęcia, która będzie spełniać moje dość wygórowane oczekiwania. Chciałam żeby była dość spora, koniecznie bez szyb i z dużą ilością miejsca na różnorodne rozmiary zdjęć. I w końcu ją mam! Ta multi rama spełnia w 100% moje preferencje. Jest wygodna - fotografie bardzo szybko można dowolnie przypiąć/zmienić, jest praktyczna - nie ogranicza mnie co do określonej wielkości zdjęcia, jest bezpieczna - brak szybek, które często przy wymianie zdjęć tłuką się oraz szczerbią i jest ekologiczna - zrobiłam ją z kilku metrów jutowego sznurka i starego drewnianego karnisza, który został po remoncie. W dodatku taką sznurkową fotogalerię bardzo szybko się robi i nie potrzeba specjalnych umiejętności o czym przekonacie się w dalszej części wpisu :)




Z drewnianego karnisza, który pozostał nam po remoncie odcięliśmy dwa równe kawałki. Karnisz był z naturalnego drewna sosnowego. Ramka natomiast bardziej odpowiadała mi w kolorze białym, dlatego przemalowałam wałki matową emalią do drewna.
Do pomalowanych drążków przybiłam małe gwózdki - każdy w tej samej odległości od siebie.

ramka na zdjęcia z karnisza,

Kawałki jutowego sznurka tej samej długości przywiązałam do przybitych do drążków gwoździ.
Z uplecionego w warkoczyk sznurka  zrobiłam "wihajster", dzięki któremu ramkę można powiesić.

co zrobić ze starego karnisza

Przy pomocy małych dekoracyjnych spinaczy lub klipsów wystarczy przypiąć zdjęcia do sznurków i ramka jest gotowa :)
To było szybkie i proste DIY, a ja mam teraz mam nieograniczone możliwości
i duuuużo miejsca na nasze piękne fotografie :) ♥

jak zrobić wiszącą ramkę na spinacze

jak zrobić ramkę na klamerki

jak zrobić galerię sznurkową na zdjęcia

ramka na klamerki DIY

 fotogaleria sznurkowa na zdjęcia

8 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalne i super wykonanie 😉spadłaś mi z nieba z tym pomysłem , szukałam "lekkiej "ramki na zdjęcia synka od 1 miesiąca do roczku na ścianę z karton gipsu , a tu taki czad !!pozdrawiam Cię , Kasia 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie dwóch rzeczy, które uwielbiam, diy i zero waste ;) super wyszło!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe! Od zawsze wolę wydrukowane zdjęcia niż albumy w telefonach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię popatrzeć na takie zdjęcia :)To zawsze też fajny element dekoracyjny, a kiedy przychodzą goście, jest co powspominać :)

      Usuń
  4. Jak zwykle cudowna inspiracja. 😏szukałam czegoś takiego na zdjęcia miesiąc po miesiącu dla synka 💪

    OdpowiedzUsuń