14 kwietnia 2020

Tiulowa spódniczka

Ta urocza spódniczka to efekt miksowania nagromadzonych przeze mnie materiałowych odpadów. Jej spodnia warstwa to delikatny woal, tiul natomiast to pozostałość po jednej z sukienek zakupionej za grosze w Second Handzie. Ze względu na przeźroczystość materiałów dodatkową warstwą jest również podszewka w podobnym kolorze. To bardzo prosta forma z mocno marszczonego prostokąta, z dwoma tunelikami, z których jeden utworzył dodatkową falbankę w pasie. Ta spódniczka wyjątkowo mnie urzekła swoją delikatnością. Tiul nadał jej niezwykłej lekkości, a jego oryginalne wykończenie dodało romantycznego look'u ♥

rozkloszowana spódniczka z tiulu



jak uszyć spódniczkę z tiulu

spódniczka z tiulu księżniczka,

dziewczęca spódniczka tiulowa

jak uszyć dziecięce tutu

how to sew tulle skirt

4 komentarze:

  1. Po prostu przepiękna jest ta spódniczka. Ciekawa jestem, jak będzie wyglądać na małej modelce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super widzieć, że dalej szyjesz takie cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dokształciłam się dość sporo i nabyłam doświadczenia :)

      Usuń