20 czerwca 2021

Dziewczęca spódniczka z damskiego topu

Dziś w Kąciku Pełnym Pomysłów dalszy ciąg moich odzieżowych przeróbek. Od zawsze nie przepadałam za topami, bluzkami czy sukienkami na ramiączkach. Ten top ma tak śliczny cukierkowy print, że od razu wiedziałam co z niego powstanie. Ze względu na fakt, iż bluzeczka była dość krótka, na dodatek na ramiączkach stąd nie miałam zbyt wielu możliwości. Postawiłam na kolejną dziewczęcą spódniczkę. Pozyskaną tkaninę wykorzystałam na długości ile się da, zachowując oryginalne wykończenie. Niestety materiału brakło na wykończenie góry. By spódniczka nie wyszła zbyt krótka i posłużyła na jakiś czas, w talii doszyłam szeroki pas z białej dzianiny, który posłużył za tunel na gumę. Dzianinowy pasek z wciągniętą do środka gumą przeszyłam po szerokości. Dzięki temu górę udało się estetycznie wykończyć, a spódniczka zyskała dodatkowe kilka centymetrów na długości. Jak Wam się podoba taki wakacyjny refreszing?

jak uszyć spódniczkę z bluzki
 
jak przerobić letni top na ramiączkach

jak uszyć dziewczęcą spódniczkę na gumie

spódniczka z bluzki DIY

jak przerobić damski top



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz