15 czerwca 2021

Czerwony kapturek - kostium i leśna sesja zdjęciowa

Tematyczne sesje zdjęciowe to coś co chodziło mi po głowie już kilka miesięcy. Zainspirowana filmem "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" postanowiłam, że to właśnie Czerwony Kapturek będzie moim "pierwsze koty za płoty". Za śmieszną kwotę zakupiłam w Outlecie Tkanin piękną czerwoną tkaninę kostiumową, z której udało mi się uszyć cały strój. Fartuszek natomiast uszyłam z resztek tkaniny, z której bardzo dawno temu szyłam firankę/roletkę :) Wykrój na kostium zrobiłam samodzielnie. Zarówno spódniczka jak i peleryna uszyte są z połowy koła. Spódniczkę wykończyłam marszczoną falbanką, a pod spód założyłyśmy halkę z koronkowej spódniczki, którą mogliście zobaczyć w innym poście. Całości dopełniły proste dodatki i rekwizyty. Sesja w pięknym lesie niestety trwała dość krótko ponieważ niemiłosierne atakowały nas komary, ale jej efekty będą dla nas wspaniałą pamiątką.

kostium czerwonego kapturka DIY

jak uszyć kostium tematyczny


jak uszyłam kostium czerwonego kapturka

czerwony kapturek sesja zdjęciowa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz