06 czerwca 2021

Falbaniasta spódniczka z koronki

Zdjęcie, które widzicie poniżej to tylko malutki kawałeczek z pięknej bajkowej sesji zdjęciowej, którą zrobiłam dla naszej córki. Sesja w tej pięknej leśnej scenerii miała miejsce rok temu, ale na szczęście spódniczkę, którą uszyłam specjalnie na potrzeby zdjęć uszyłam o dwa rozmiary dłuższą, dzięki czemu w tym roku również nam służy. Uszyłam ją z koronki, którą kiedyś wykorzystałam do ozdobienia swojej jeansowej kurtki ---> jak przerobić jeansową kurtkę. To prosty wykrój na bazie prostokąta, a każda z następnych warstw jest dwa razy dłuższa od poprzedniej. Spódniczka ładnie się unosi bez halki ponieważ koronka jest dość sztywna, ale też i nie przyjemna dla małego ciałka, dlatego podszewkę uszyłam z jerseyu, dzięki temu spódniczka jest milsza w użytkowaniu. Jak zwykle prosto, ale bardzo romantycznie :)
 
spódniczka koronkowa dziewczęca

jak uszyć spódniczkę z koronki

spódniczka dla dziecka DIY

jak uszyć dziecięca spódniczkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz