12 czerwca 2021

Dziecięca tunika z damskiej koszuli

Przerabianie ubrań z drugiej ręki lub nawet moich, które są mi już zbędne jest moją prawdziwą pasją. Takiej odzieży z odzysku, która nie była już potrzebna innym mam " miliony sztuk " i nigdy nic nie wyrzucam póki nie ma już oznak zużycia. Uwielbiam to robić nie tylko ze względu na ekologiczność i ekonomiczność, ale też nieszablonowość projektów i ich oryginalność. Tym razem pod nożyczki trafiła a'la jeansowa koszula w serduszka, z której udało mi się uszyć tuniczkę dla maleńkiej dziewczynki. Bardzo prosta i szybka metamorfoza,a damska koszula dostała kolejne życie.

 (zdjęcie poniżej przedstawia damską koszulę w rozmiarze XS przed przeróbką)

Posiłkowałam się wykrojem na prostą sukienkę z tkaniny,
którą przemodelowałam na lekko rozkloszowaną tuniczkę.

Zachowałam oryginalną listwę z zapięciem oraz wykończenie dołu. 

jak przerobić koszulę,

Dekolt tuniki wykończyłam plisą z tego samego materiału, a z maleńkich resztek,
które pozostały uszyłam jeszcze opaskę na główkę. 

I jak Wam się podoba taka metamorfoza?

dziecięca sukienka z koszuli

jak uszyć tunikę z koszuli


jak uszyć sukienkę z koszuli


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz