27 października 2021

Halloweenowa sesja i kostium czarownicy

Na tę sesję szykowaliśmy się dużo wcześniej przed Halloween, na szczęście zrobiliśmy zdjęcia jeszcze na początku października kiedy ostatni raz na termometrach zobaczyć można było 20* Celcjusza. Niestety komary tak okropnie atakowały, że sesja przebiegła niemal błyskawicznie, ale kostium zdążył zainteresować leśnych przechodniów ;) Inspiracją do uszycia tej sukienki były dla mnie żałobne suknie historyczne z XIX wieku. Charakterystyczne elementy, które chciałam by pojawiły się w tym projekcie to marszczona stójka przy dekoldzie i zapinany na guziki przód. Dół sukienki to po prostu mocno marszczony prostokąt. Cały kostium uszyty z pięknej czarnej koronki, którą bardzo dawno temu dostałam w prezencie, ale czekała na odpowiedni moment. Nie pokusiłam się o szycie czapki czarownicy, ze względu na brakujący czas, kupiłam ją więc w sieciówce w ostatniej chwili przed sesją, natomiast miotłę zrobiliśmy z nazbieranych podczas spacerów patyków.

 strój czarownicy DIY



jak uszyć kostium czarownicy

jak uszyć strój wiedźmy,


jak uszyć sukienkę na halloween

hallowenowa sesja zdjęciowa

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz