01 listopada 2021

Czapka "małpka"

Na początku była małpa.....a właściwie mała miniaturowa małpka zrobiona na szydełku. Wkrótce potem dowiedziałam się, że czeka mnie kolejna sesja noworodkowa i rozpoczęłam przygotowywać rekwizyty do zdjęć. Pomyślałam, że małpeczka, którą zrobiłam jakiś czas temu na szydełku wyglądałaby przeuroczo w maleńkich rączkach, dlatego w pośpiechu dorobiłam do kompletu prostą czapkę "małpkę". Zrobienie tej prostej czapeczki nie wymaga specjalnych schematów, wystarczy jedynie znajomość podstawowych ściegów. Choć nie mogę Wam pokazać fotografii z tej cudownej noworodkowej sesji, to uwierzcie mi, że wyszło bardzo uroczo ♥

 czapka małpka na szydełku

 jak zrobić czapkę małpkę

rekwizyty do sesji noworodkowej,

czapka małpka do sesji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz