05 listopada 2021

Dziecięcy "dres" uszyty z resztek

Jesień to czas kiedy najczęściej robię przegląd dziecięcej garderoby. To właśnie wtedy najbardziej rzucają się w oczy przykrótkie spodnie i rękawy bluzek. To dobry czas na wykorzystanie wszystkich materiałowych resztek. Tym razem postanowiłam przetestować jeden z wykrojów Burdy z magazynu 8/2020 mod.132. Często jestem zawiedziona jeśli chodzi o rozmiarówkę i ogólny wygląd odzieży uszytej na podstawie wykrojów z tego magazynu, tak o dziwo model ten okazał się być naprawdę wygodny i fajnie dopasowany. Modyfikację jaką wprowadziłam to wciągnięcie szerokiej gumy w pas spodenek, dzięki czemu mam pewność, że spodnie pozostaną na swoim miejscu. Z małych resztek dresówki jakie pozostały po uszyciu spodni, wykroiłam wstawki, które połączyłam z resztkami innej dzianiny w gładkim kolorze i na podstawie własnego wykroju uszyłam bluzeczkę do kompletu. Z tego połączenia wyszedł całkiem fajny dresik :)

 Dziecięcy komplet z resztek

co uszyć z resztek materiałów,

dres z dzianiny

patchworkowy dres z resztek

jak uszyć dres dla dziecka,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz