16 lipca 2022

Jak uszyć jeansową spódniczkę

Wielokrotnie już w swoim życiu przerabiałam jeansy. Szyję z nich różnego rodzaju jeansowe torby, patchworkowe narzuty, poszewki, a nawet udało mi się z nich uszyć dziecięcą jeansową kurtkę. Często też przerabiałam jeansowe spodnie na spódnice. Tym razem również uszyłam spódniczkę. Wykorzystałam wszystkie pozostałe mi po przeróbkach jeansowe nogawki oraz mniejsze skrawki i uszyłam z nich rozkloszowaną spódniczkę na bazie półkola dla dziewczynki. Przy szyciu takiej spódniczki ważny jest jednak odpowiedni dobór poszczególnych elementów spódnicy, nie łączmy jeansu z elastanem z tym, który jest nierozciągliwy, ponieważ po praniu spódnica może nie wyglądać dobrze. Mnie efekt końcowy bardzo się spodobał i marzę, żeby uszyć sobie podobną spódnicę. Ciekawa jestem Waszego zdania :)

jak uszyć spódnicę z jeansów

spódnica z jeansowych klinów


skirt from jeans

spódnica ze spodni jeansowych DIY



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz