19 lipca 2022

Purpurowa suknia balowa z ozdobnymi kamieniami

To jedna z najnowszych balowych sukienek jakie uszyłam w tym roku dla mojej córki do sesji zdjęciowych. Suknię uszyłam z szyfonu w pięknym purpurowym kolorze oraz satynowej podszewki. Wykrój zrobiłam samodzielnie. "Gorsetową" część sukienki modelowałam bezpośrednio na córce co niestety nie było proste bo księżniczka nie była chętna do przymiarek. Tył sukienki docelowo miał być zapinany na zamek, ale wyszedł ostatecznie zbyt ciasny bez szans na poszerzenie, więc poratowałam się gorsetowym wiązaniem co nawet wyszło sukience na lepsze. Rękawki mają wszytą w "główkę" gumę dzięki czemu nie zsuwają się z ramion i trzymają sukienkę na miejscu. Sporo czasu zajęło mi doszywanie błyszczących kamieni, ale efekt wyszedł na tyle spektakularny, że szczerze powiem, że opłacało się przy tym dłubać. Sukienka jest lekka i zwiewna, dlatego tym razem zrezygnowałam z tiulowym halek pod spódnicą.

 


Purpurowa suknia balowa z ozdobnymi kamieniami


jak uszyć suknię balową

suknia balowa dla dziewczynki

szyfonowa suknia dla dziewczynki

chiffon girl dress

dziewczęca suknia z gorsetem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz