28 października 2022

Jesienna dekoracja z dyni

Bez wątpienia dynie to jedne z najczęściej wybieranych dekoracji jesiennych. Te ceramiczne są przede wszystkim trwałe i posłużą przez wiele lat, w dodatku na rynku jest ich ogromny wybór w przeróżnych tonacjach kolorystycznych. Te w formie warzywa  za to nie tylko pięknie udekorują nasz dom, ale również są bardzo smaczne i bogate w wiele składników odżywczych. W tym roku nie postawiłam na halloweenową wersję dyni, a na taką która nieco dłużej będzie mogła cieszyć oko. W kilku prostych krokach pokażę Wam jak uzyskać taki efekt, a z jej wydrążonej części polecam Wam upiec przepyszne dyniowe babeczki ♥

 jesienna dekoracja z dyni,

 

Pierwszym krokiem jest przygotowanie dyni do wycinania. 

Dynie należy porządnie wydrążyć ( ze środka dynia polecam Wam zrobić pyszne dyniowe babeczki ) 

Przed szybkim gniciem dyni może zabezpieczyć ją olejowanie i posypanie solą - przedłuży to nieco jej

 żywotność.


Na tak przygotowanej dyni odrysuj kształty, które będziesz w niej wycinać 

- ja robiłam to zwykłym kuchennym nożem.


 

 

Swoją dynie pomalowałam białą farbą akrylową. 

Przy wyciętych krawędziach posmarowałam odrobiną brokatu 

oraz nakleiłam kilka piankowych gwiazdek.


 

 Z kawałka papieru uformowałam ogonek, a następnie obwiązałam go wokół jutowym sznurkiem.

Ogonek przykleiłam do górnej części kopułki dyni przy pomocy kleju na gorąco.

 

jak ozdobić dynię

 

Do środka możesz włożyć ledowe lampki, świeczkę ( najbezpieczniej gdyby była ona w szklanym

 pojemniku)  lub sztuczną ledową świecę taką jak do zniczy.


jak zrobić dekoracyjną dynię


dynia na halloween





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz