31 października 2022

Halloweenowe lizaki

Osobiście uważam, że zwłaszcza w dzisiejszych czasach, absolutnie każdy z nas ma prawo do własnego zdania na każdy z możliwych tematów, a próby narzucania innym własnych przekonań i wiążących się z tym zakazów, są w moim uznaniu czymś złym. Mam elastyczne podejście do wielu rzeczy, zwyczajów i przekonań próbując za każdym razem zrozumieć każdą ze stron. Zatem dla tych wszystkich, którzy  jeszcze szykujecie się na Halloween mam dla Was pomysł na super szybką i słodką dekorację dla gości. Do zrobienia tych prostych słodkości wykorzystałam głównie chusteczki higieniczne i lizaki. Zapraszam :)



 

 Do zrobienia halloweenowych lizaków będziemy potrzebować:

 

- lizaki

- nożyczki

-białą nitkę

- czarny mazak

- biały papier 

- chusteczki higieniczne

 

 jak zrobić halloweenową dekorację

 

Rozłóż chusteczkę, następnie złóż ją na pół i jeszcze raz na pół, odetnij brzegi tak aby uzyskać półkole.

 Na krawędziach chusteczki wytnij nożyczkami małe trójkąciki, nie muszą być równe

i tej samej wielkości.

 


 Nałóż na lizaka chusteczkę i obwiń ciasno białą nitką wokół jego główki.

 

 

 

 Na samoprzylepnym papierze narysuj oczy 

( możesz wykorzystać zwykły papier i przykleić oczy klejem)

Buźkę możesz domalować ręcznie lub wykonać w ten sam sposób co oczka.

 

 

Swoje duszki ułożyłam w koszyku, który ozdobiłam sztuczną pajęczyną.

Koszyczek gotowy na cukierek albo psikus :)


halloweenowa dekoracja dla dzieci


halloweenowe lizaki


słodkości na halloween diy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz