30 listopada 2021

Sukienka na szelkach w kratę - Burda 7/2015

Już nie długo Mikołajki! Z tej okazji uszyłam mojej córce nową sukienkę, w świątecznym klimacie, w której będzie mogła powitać Świętego Mikołaja, a która nada się również do świątecznej sesji zdjęciowej :) Tym razem posłużyłam się gotowym wykrojem z Burdy nr 7/2015 mod. 138, który odrobinę zmodyfikowałam. Szelki oryginalnie wg wykroju są wszyte w sukienkę, tymczasem ja odszyłam "luźne" i regulowane, zapinane na małe guziczki od spodu, dzięki czemu sama mogę decydować o ich długości. Choć model sukienki wg katalogu jest typowo letni, to jakoś idealnie pasował mi do tej pięknej, świątecznej tkaniny. Skomplikowałam sobie uszycie sukienki o kratę, którą musiałam spasować w wielu miejscach, ale udało się i sukienka wygląda całkiem przyzwoicie.  

 


sukienka w kratkę dla dziewczynki

jak uszyć świąteczną sukienkę

sukienka burda 7/2015 mod 138


sukienka z szelkami


sukienka na szelkach

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz