12 lutego 2022

Denimowa parka z męskich spodni jeansowych

Jeśli myślicie, że w Kąciku od wielu tygodni nic się nie dzieje, to mocno się mylicie :) W mojej głowie wciąż jest wiele pomysłów, zwłaszcza jeśli chodzi  o recykling tych wszystkich niepotrzebnych już rzeczy, które nagromadziłam, dlatego od kilku tygodni szycie to moje drugie życie. Moja poczciwa wielofunkcyjna maszyna jest w ruchu prawie codziennie i dzięki temu powstała m.in. kolejna dziecięca kurtka z recyklingu. Parka powstała z męskich spodni jeansowych i dzianinowej damskiej narzutki. Nawet sznurek i zamek, które wykorzystałam do jej uszycia są z odzysku. Nie zainwestowałam w nią kompletnie ani grosza, a przy okazji ponownie wykorzystałam niepotrzebne ciuchy i właśnie dlatego jestem z efektu końcowego podwójnie zadowolona! Funkcjonalności dodały jej wygodne kieszonki, a środek odszyłam tę samą dzianiną, dzięki czemu w środku kurteczka jest ciepła i miła.


 Denimowa parka z męskich spodni jeansowych

jak uszyć dziecięcą parkę

jeansowa parka z recyklingu






kurtka z recyklingu zerowaste

1 komentarz:

  1. Genialny pomysł👌.
    Też w latach 80tych wykorzystywałam stare jeansy do uszycia kurteczki i spódniczki dla 3 letniej córeczki.Żałuję że zdjęć nie mam. Łączyłam jeans z maderą.
    Do dzisiaj zajmuję się przeróbkami i recyklingiem, bo są możliwości twórcze.
    Pozdrawiam 🙂🪡🧵

    OdpowiedzUsuń